1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.
  2. Seuraavat Twitch-streamit: Hyvää Joulua ja Menestystä Vuoteen 2019!

Yksityisvalmennusta Omahaan

Keskustelu osiossa 'Yksityisvalmennus' , aloittajana Kyyberi, 21.11.2013.

1. Kyyberi

Kyyberi Well-Known Member
    Ylläpidon jäsen Poker Coach Moderator

Saadut kiitokset:
    2 746
    Nyt on tarjolla yksityisvalmennusta Omahaan kenties netin parhaalla valuella. Hinta on $30 toistaiseksi.

MIKSI $30/h?

Kun aloin tarjoamaan yksityisvalmennusta vuoden 2012 syksyllä, halusin tarjota myös pienempien tasojen pelaajille mahdollisuuden yksityisvalmennukseen. $30/h on mielestäni kohtuullinen hinta mikropelaajille.

MINÄ

Ikää on kertynyt 39 vuotta ja pokeria olen pelannut vuodesta 2006. Olen toiminut (ja toimin edelleen) useammankin saitin small stakes Omaha-valmentajana. Pokerin ohella valmennan ja olen valmentanut sekä harrastajia, että huippu-urheilijoita kamppailulajin parissa yli 20 vuoden ajan. Työskentelen opettajana lastentarhassa, joten koen että minulla on hyvät valmiudet ja työkalut sekä opettamiseen, että valmentamiseen. Tähän mennessä olen valmentanut yli 150 asiakasta ympäri maailmaa ja kaikki ovat olleet tyytyväisiä valmennukseeni. Opetukseen liittyviä koulutuksia taskusta löytyy mm. liikunnanohjaajan, III-tason valmentajan sekä lastentarhanopettajan(AMK) tutkinnot.

OMAT PELIT

Pääasiassa olen pelannut viime aikoina PLO25 ja PLO50 pelejä. Törmään usein kysymykseen, että miksi pelaan edelleen mikroja. Lyhyesti sanottuna kun käyn päivätöissä ja elätettävänä on muitakin perheenjäseniä, en koe mielekkääksi pyöritellä iltaisin isompia summia, kuin mitä tienaan päivätyössä. Viimeisten vuosien ajan tilanne on ollut se, että kuukausittaiset käsimäärät ovat jääneet muiden kiireiden takia pieniksi. Rahojen makuuttaminen pelitileillä ilman mahdollisuutta volyymiin ja kassan kunnolliseen kasvattamiseen on huono yhtälö.

Alla graafi viime vuosien peleistä. Runi on mitä on, mutta oranssi EV-käyrähän on tärkein.

KENELLE

Olen antanut valmennusta aivan vasta-alkajille (pokerin perusteet), sekä myös high stakes -pelaajalle (keskustelu, mielipiteiden ja ajatusten vaihto). Suurin hyöty valmennuksista on kuitenkin pelaajille, joilla on pokerin perusteet selvillä, mutta Omaha tuottaa haasteita. Pelitasolla ei sinänsä ole väliä. Pystyn auttamaan paljonkin ajatusprosessin kehittämisessä, yleisessä matemaattisessa puolessa sekä mentaalipelin osa-alueissa.

METODIT

Ensimmäisessä sessiossa katsotaan yleensä asiakkaan kanssa hänen videoimaansa peliä, jolloin saan hyvän yleiskuvan hänen taidoistaan. Tästä eteenpäin vain mielikuvitus on rajana, mutta tässä yleisimmin käytetyt metodit:

- Videoidun pelin katsomista
    - Asiakas merkitsee käsiä, joissa ei ole varma ratkaisuista (ajatusprosessissa puutteita) ja käydään niitä läpi
    - Asiakas kerää käsiä tietystä spotista tai konseptista
    - Opetan esimerkkien ja luennoinnin keinoin jotain tiettyä asiaa tai konseptia
    - Matematiikan opettelua esimerkkien avulla
    - Databasen tarkastelua

Luonnollisesti jos asiakkaalla on jo valmiiksi tietty aihe tai sisältö tiedossa, sen toteuttaminen käy mainiosti.

Session jälkeen asiakas saa valmennuksen videotiedostona.

VÄLINEET

Skype/TeamViewer ja mikrofoni ovat välttämättömät. Lisäksi HEM tai PokerTracker olisi hyvä olla.

HINTA

Yksittäiset sessiot $30/h. 4h paketti $110 ja 6h paketti $160.

Julkinen Yksityisvalmennus: Saat 1,5h valmennuksen hintaan $25 jos sinulle sopii, että se käydään julkisesti livestreamissa ja siitä julkaistaan jälkikatseluversio PokeriManian Youtube-kanavalle.

Jos kiinnostuit, niin ota yhteyttä yksityisviestillä tai Skypessä niin voimme jutella enemmän.
    Varoitus: Skypessä on venäläinen hakkeri joka scammaa ihmisiä nimimerkillä Coach_Kyyberi ja Kyyberi_Coach. Älä missään nimessä lähetä rahaa kenellekään, ellet ole varmistunut aitoudesta.

#1 Kyyberi, 21.11.2013
    Viimeksi muokattu: 6.7.2017
    Tagit:
  2. Kyyberi

Saadut kiitokset:
    2 746
    Tulevaisuus on sen verran nyt jäsentynyt että vuoden vaihteen jälkeen hinta nousee $25/h. Samalla toiminta tehostuu asiakkaan näkökulmasta ajanvarauskalenterin sekä sessiokohtaisen palautteen muodossa. Palaute on sekä kirjallinen tiivistelmä session aikana nousseista asioista, että videotiedosto valmennuksesta. Täten asiakkaan ei tarvitse session aikana tehdä muistiinpanoja, vaan voi palata niihin myöhemminkin.

3. Kyyberi

Saadut kiitokset:
    2 746
    Kahden päivän päästä tulee vuosikorotus. Jos varaat valmennuksen vielä tämän vuoden puolella, hintana on $15/h (vaikka itse valmennus olisikin ensi vuoden puolella).

• Kiitos Kiitos x 3
  4. biiberssoni

biiberssoni New Member

Saadut kiitokset:
    0
    Oli pakko tehä tunnukset ja kysyä että miten voit pyytää 25taalaa per tunti ku pelaat plo25-plo50? ja oisko sulla laittaa jotain käyrää mistä näkee kuinka hyvin biittaat kyseiset tasot? Kattelin nopeesti vähä noita videoita ja itse en ainakaan maksais tollasesta pelistä 25usd tunnilta.

5. Kyyberi

Saadut kiitokset:
    2 746
    Käsittääkseni $25/h on silti edullisinta yksityisvalmennusta mitä taitaa tällä hetkellä saada.

Käyrät ovat vähän niin ja näin. Kuka tahansa voi laittaa vaikka miten hienon käyrän, sen todenperäisyydestähän ei kukaan voi olla varma. Kun en viitsi alkaa peleistä poimimaan mitään hyvää ajanjaksoa niin jätin käyrät kokonaan pois. Tällä nykyisellä koneella on tallessa viime vuoden kädet, ja niiden käyrä ei ole mikään kehuskelemisen arvoinen. Toki plussakäyrä, mutta muutamat mentaalivuotojen sävyttämät sessiot rumentavat sitä. Toisaalta olen tämänkin rehellisesti tuonut ilmoituksessani esille, että sillä saralla on itsellänikin vielä työmaata.

Valmennusvideoista voi jokainen itse katsoa ja muodostaa mielipiteensä. Toivoisin että jokainen katsoo itse, se että sinä et koe valmennukseni olevan tuon summan arvoinen ei tarkoita etteikö joku muu voisi ajatella toisin.

Kun olet pelin suhteen noin jyrkästi eri mieltä kanssani, ainakin toisella meistä on hieno tilaisuus oppia jotain. Tervetuloa seuraamaan ilmaisia valmennuksia ja keskustelemaan spoteista. Seuraava valmennus pidetään lauantaina 4.1. :)

6. biiberssoni

biiberssoni New Member

Saadut kiitokset:
    0
    On varmasti halpaa.kuulostaa vaa hurjalta ottaa tunnilta noin paljon pelin kokoo nähden ellei murskaa tasoa hyvällä otannalla. Ite pelaan Plo100-200 nii jos koutsaisin nii ottaisin maksimissaan sen summan mitä saan siitä ite tunnissa. Mutta en näistä koutsaus hommista enempää tiedä nii kai toi on sit iha hyvä ja varmasti tosta jotai hyötyy on aloitteleville pelaajille.

7. Kyyberi

Saadut kiitokset:
    2 746
    Valmennuksen hinta määräytyy pitkälti sen mukaan minkä arvoiseksi valmentaja sen ajan hinnoittelee. PLO50 peleistä tuottaa rakeback itsessään n. $25/h.

Kannattaa huomata että sekä yksityisvalmennus että nuo julkiset valmennukset ovat lähtökohtaisesti suunnattu pienempien tasojen pelaajille. Mikroissa ei kannata pelata samalla tavalla kuin PLO100+. Tällöin esim. rangejen tasapainotus on -EV ratkaisu.

Huomionarvoista on myös se että winrate ei tee kenestäkään hyvää valmentajaa, eikä välttämättä huonoakaan. Osaaminen ja opettaminen ovat kaksi eri asiaa, eikä valmennusta voi mielestäni hinnoitella puhtaasti valmentajan pelitaitojen mukaan. Jokainen valmentaja hinnoittelee itse itsensä, ja kuluttajilla on täysi vapaus valita hyväksi katsomansa tarjonta.

8. biiberssoni

biiberssoni New Member

Saadut kiitokset:
    0
    Joo kyl mä tiedän paljon näis peleis reikataa. Ja sain vastauksen mun kysymykseen eli jos toi on sun mielestä oikea tunti veloitus niin ei mulla sitä mitää vastaa oo kunhan kyseenalaistin miten voit veloittaa ton summan vaikka pelaat itekki niin pientä peliä. Mun osalta tää oli tässä.

9. Maleksi

Maleksi Well-Known Member

Saadut kiitokset:
    494
    Täähän alkaa vaikuttaan yhä mielenkiintosemmalta kun kokeneilta valmentajilta aletaan vaatia parempia taitoja + pienempiä taksoja jo lähes ilmaisesta opettamisesta. 8-) Pian saadaan tänne vissiin jo omat markkinat + kilpailut pystyyn "valmentajien" kesken :D Sivusta lukijan huumoria. :) Ei herneitä. :tup:

10. Kyyberi

Saadut kiitokset:
    2 746
    Tammikuun kunniaksi vain PokeriManian jäsenille erikoistarjous!

Saat 1,5h valmennuksen hintaan $20 jos sinulle sopii, että se käydään julkisesti livestreamissa ja siitä julkaistaan jälkikatseluversio PokeriManian Youtube-kanavalle.

Tarjous on voimassa toistaiseksi, ja vain PokeriManian yksityisviestien kautta tuleville asiakkaille.

• Kiitos Kiitos x 2
  11. Kyyberi

Saadut kiitokset:
    2 746
    Hintaa päivitetty hieman vuodelle 2016. :)

12. Dayah

Dayah Administrator
    Ylläpidon jäsen Moderator

Saadut kiitokset:
    1 986
    Kyyberin uusimmat valmennusvideot löytyvät nykyään omasta ketjustaan.

Muistakaa myös äärimmäisen hyvä diili Julkiseen Yksityisvalmennukseen!

13. Kyyberi

Saadut kiitokset:
    2 746

Kesä on täällä, ja mikäs olisikaan parempaa kuin päivittää PLO peliään!

Tästä hetkestä aina heinäkuun loppuun asti 2016 saat kaikista paketeista 10% alennuksen! Muistat vain mainita että näit tarjouksen Pokerimania.com sivulla.

Ja kuten aina, sinun ei tarvitse sitoutua johonkin mitä et tiedä. Voit ostaa yhden tunnin ja päättää paketista sen jälkeen, ja tuo ensimmäinen tunti sisällytetään siihen pakettiin. Win-win sinulle!

• Kiitos Kiitos x 2
  14. Kyyberi

Saadut kiitokset:
    2 746
    Sen verran päivitystä että ikää on jo 39, ja alla tuoreempaa käyrää. MPN verkon pelit since 2015.

• Kiitos Kiitos x 1
  15. Kyyberi

Saadut kiitokset:
    2 746
    Vuosi on vierähtänyt, joten on taas aika pistää kesäkampanjaa pystyyn!

Viime kesän tapaan kaikki 4h+ paketit ovat kesä- ja heinäkuun ajan 10% halvempia! Eli saat alennusta alennuksen päälle!

Kerrot vain pakettia ostaessasi että haluat kesäalennuksen. Se on niin helppoa!

16. Kyyberi

Saadut kiitokset:
    2 746
    Julkisen valmennuksen hintaa päivitetty.

17. Kyyberi

Saadut kiitokset:
    2 746
    Nyt alkaa olla viimeiset hetket nauttia kesäalennuksesta. Jos otat yhteyttä ja sovit ensimmäisen tunnin vielä tänään, saat mahdolliseen pakettiisi 10% kesäalennuksen!

18. Kyyberi

Saadut kiitokset:
    2 746
    Laitetaan pari uudempaa graafia. Tässä syksyn/talven osalta pelit, ensimmäinen on träkkäämättömältä saitilta (käyrässä ei huomioi maksettua rakea) ja toinen Starsilta:

19. Kyyberi

Saadut kiitokset:
    2 746

Nyt loppuvuoden 2017 ajan kaikki 4h tai 6h paketit 20% alennuksella!
    Esimerkiksi 6h paketissa tuntihinta olisi vain vähän päälle $21!

20. Kyyberi

Saadut kiitokset:
    2 746
    NYT TARKKANA!
    Vuoden 2018 alun kunniaksi pistetään peli kuntoon halvemmalla! Tammikuun ajan kaikki uudet asiakkaat saavat paketit ylimääräisellä 10% alennuksella!

Lataa...