1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.
  2. Seuraavat Twitch-streamit: Hyvää Joulua ja Menestystä Vuoteen 2019!

Stars Wars

Keskustelu osiossa 'Blogit ja projektit' , aloittajana JuhisMasa, 31.10.2013.

1. JuhisMasa

JuhisMasa Well-Known Member

Saadut kiitokset:
    408
    Re: JuhisMasan Blogi: Pintaa syvemmälle

Tänään päästiin alottamaan NL5 painaminen. Ensivaikutelman puolesta en havainnut eroa juurikaan NL2, mikä nyt sinällään ei ole kovin erikoista. Sessiosta käytännön plus miinus 0. Alkuun kaks biniä montussa, josta sitten noustiin binin verran plussalle. Semmonen perus swingaava sessio siis kokonaisuudessaan. Hieman erilaisia paisteja tuolla tasolla kyllä on, ainakin omasta mielestäni. Paljon tuli kohdattua preflopin limp-call oop, jota seuraa 1/2 pot - pot size donkbet matalaan/vedottomaan boardiin. Täytynee hudiakin alkaa hiomaan, ehdotuksia hudin muokkaamiseksi otetaan vastaan.

2. JuhisMasa

Saadut kiitokset:
    408

Eilen tuli tosiaan pelattua hivenen päälle 1800 hanskaa, mikä on ihan ok suoritus näin alkuun. Isot potit ei tullu noin pääsääntöisesti kotiin, tähän syynä lukuisat virheet (huolimattomuutta) sekä yks pf arvonta tiukkaa vihua vastaan KK vs AA. Täytynee postailla noita arveluttavimpia jakoja tuonne käsianalyyseihin. Pääsääntöisesti oma tekeminen on tuntunut hyvälle. Hieman enemmän päässyt kanssa ajattelemaan noita vihujen tekemisiä, kun vastassa ei useimmiten ole mitään aivan totaalisia paisteja.

Olen huomannut, että tällä tasolla blindejä koitetaan ryöstellä hieman enemmän verrattaen NL2. Tämän vuoksi otankin ensmmäiseksi kehitettäväksi asiaksi pelaamisen blindeillä ja ryöstöpositioissa. Button ja BB pakkasella, syynä muutama isompi potti, jotka hävitty. SB ja CO positioista rahaa taas saa printata huoletta.

Btw, kehittelin eilen uutta hudia, voi kuitenkin olla että menee vielä fiksattavaksi.

Name/Total hands
    TOT VPIP/TOT PFR/TOT 3-Bet
    Postflop AF/Flop CB/Flop Fold CB-single raised pot/Flop Fold CB-3BetPot
    TOT Steal/TOT Fold to Steal/TOT Call Steal/TOT ReSteal

3. JuhisMasa

Saadut kiitokset:
    408

Tän illan sessio oli henkisesti hieman hankala. Heti session alkuun karsee peli TT:llä MP korottajaa vastaan. Piakkoin sitten törmättiinkin suoralla täpöön kalaisaa pelaajaa vastaan ja sitten vielä set over set takkiin vielä lisäksi. Näiden jälkeen sitten pientä turhautumista omaan tekemiseen, kun huomasin tekeväni jatkuvasti pieniä virheitä. Laitan myöhemmin tuosta sessiosta hanskoja analyysiin.

Lopulta onnistuin taistelemaan marginaaliplussille, kun session aikana sain pienellä vaivalla kasattua ajatukset, jonka jälkeen kykenin jatkamaan peruspelillä. Kyllä tää tästä pikkuhiljaa alkaa sutviutumaan.

4. JuhisMasa

Saadut kiitokset:
    408

Ajattelin tänne raapustella ajan antaessa myöten. Pelit on jääneet vähille viimeaikoina turhautumisen ja ajanpuutteen vuoksi. Viikonloppuna pääsee aikaisintaan pelaamaan, kun viikko koulukiireitä sekä reissu Kiirunaan torstaina, perjantaina takaisin. Katsotaan sitten tuonnempana.

Ehdin tosiaan turhautumaan omaan tekemiseen tuolla NL5 tasolla. Mikä ihme siinä on, että en osaa kipata jos passiivinen fisu alkaa riehumaan postflopilla? Ikinä en usko että ollaan perässä sen keskiparin tai TPGK kanssa. "Ei sillä mitään ole, maksu" on kovin usein ollut se ensimmäinen ajatus, vaikka järki käskisikin tekemään muuta. Muutenkin kun tuolla tasolla on enemmän perus-tag jamppoja ja kiviä, niin niiltä et saa valueta ilman että bluffaat niitä. Hero kun ei bluffeja paljoa harrasta kun on "autopilot" päällä. Pitänee palata kassaa täydentämään NL2 taas.

5. MarkusY

MarkusY Well-Known Member

Saadut kiitokset:
    3 980

Kippaaminen on välillä vaikeaa :) Tuosta loppuosiosta oon kyllä erimieltä; noilla tasoilla ne valuet otetaan nimenomaan osumilla eikä lyömällä kaveria pakkaan.

6. xxIxx

xxIxx Moderator
    Moderator

Saadut kiitokset:
    3 000

Mun mielestä nyt Tammikuussa on ollu aivan käsittämätön määrä paisteja NL10zoomis.
    Justiinsa muutama päivä sitten napsin 600bb potin vs karsee paisti joka 3 bettas yli isosti aina. Ne paistit tunnistaa usein siitä että ne antaa stäkin kasvaa sellasiks isoiks monsterstäkeisk ja painaa päälle kun hullut niillä.

Itellä 300bb vihulla 950bb AKs korotin normit 3x CO:sta ja insta3bet 30bb SB:stä Boardiin AKxr Kaveri painaa päälle overbetin 10d siihen kiltisti maksu. Turniin muistaakseni Q ja kaveri puskee jonkun lol500bb turniin..vittuillakseni venasin timebankin loppuun ja maksoin pois..riverissä blankko hepulla 82s..et joo..

Muutenkin NL10 tosi paljon suorastaan hyper aggroa painamista jollain kuralla vs. NL25 mitä testasin tossa pari kertaa. Eli valueta on tarjolla kärsivällisille. Mut zoomi tosiaan aika ezgame kun vaan sitten niillä rattailla+ koittaa saada asap merkit keskelle. Ja hyvillä osumilla usein vaan venttaa että vihut katkoo ittensä koittaessaan sada scarecardeille bluffivaluee. Pitää vaan merkkaa ne jotka pelaa silleen ja sitten vaan hihkuu kun pääsee osuneelle flopille niiden kanssa :D

7. JuhisMasa

Saadut kiitokset:
    408

Tottakai, jos vaan vihut jaksais pelata mun kanssa floppia pidemmälle :D Yleisin tilanne tosiaan on näiden tag-pelaajien kanssa, että a) kaikki kippaa mun flopin jatkolyöntiin b) mun jatkolyönti reissataan, jollon olen 90% ajasta perässä. End of hand. Potteja vaan ei saa kasvatettua noita jamppoja vastaan jos itellä on osuma. Ja jos siinä jotenkin onnistuu, niin showdownissa useimmiten häviän. Ja jos joskus sattuu potin voittamaan, niin pian hölmöilet sen fisuille korkojen kanssa.

8. xxIxx

xxIxx Moderator
    Moderator

Saadut kiitokset:
    3 000

Sun pitää tehdä selkeitä muutoksia sun pfr peliin. Sun pitää pelata sellasia käsiä jotka koukuttaa vihuja mutta saat full valut ulos. 3 bettaamista pitää myös tehdä rajusti varsinkin mikroissa. Sun pitää saada valuee niille valuekäsille.

Mulla iso muutos peliin tuli tässä hiljattaen justiinsa kun puutuin näihin asioihin. Suosittelen pikaista kirjeenvaihtoa herra Veinin kanssa Sillä oli todella silmiä avaava selvitys. Kyllä itsekkin hain aina sellaista lagimpaa otetta mutta Veinilläpä oli ns. "viisaus" tohon miten ja mistä. Pariv lyhyttä viestiä ja niiden pelkkä osittainen implementointi toi ihmeitä aikaan mun peleihin.

Tag vs Tag ei tuu toimimaan starssilla ellei halua vaan pikkupotteja pelata ilman suurempia swingejä. Sun pitää iskeä vihua puukolla selkään eikä antaa luunappia otsaan ;)

9. JuhisMasa

Saadut kiitokset:
    408

Laitellaas sitten noita rangeja uuteen uskoon. Pitänee alkaa etsimään sitä "löysempää otetta" mitä xxIxx mainitsit että olisi suotavaa. Kaikkein hankalinta tulee olemaan tällä hetkellä tuon 3-bet rangen ja flättirangen laajentamiset. Avausrangeja jo hieman aloinkin laajentelemaan lisäilemällä konnektoreita ja gäppereitä MP:hen ja ryöstöpositioihin, mutta valmiita ei nekään toki ole.

Peliteorian opiskelun laiminlyöminen on tällä hetkellä PAHA ongelma. Muutenkin ymmärrys asioista kokonaisuutena on tasoltaan :tdown: ja perusasioissa jopa mennään sekaisin. Kyseinen tosiasia aiheuttaa ajoittain tiettyä "alemmuuden tunnetta" kun karu tosiasia on se, että en taida hallita edes perusteita. Taidankin olla tällä hetkellä ainut paikallaan jumittava pelaaja manialla. Oh well, oppia ikä kaikki ja hiljaa hyvä tulee?

10. xxIxx

xxIxx Moderator
    Moderator

Saadut kiitokset:
    3 000

Parempi jumittaa paikallaa kun kuopata
    Ei muuta kun bensaa koneeseen. Pikku kirjeenvaihtoa Veinin kanssa niin saat uusia puukkoja zoomeihin. Sitten vaan juttu kerrallaan eteenpäin.

11. KiviKasa

KiviKasa Well-Known Member

Saadut kiitokset:
    324

Veinillä on hyviä neuvoja!!

Opiskelun suhteen mulla ainakin alko hommat aueta uusille uomille kun lähettiin xxIxx:n kanssa rakentamaan (tai mie siis tottelin, xxIxx rakenti) viikottaista suunnitelmaa grindeille ja opinnoille. Aikasemmin olin opiskellu vähän mitä sattuu ja miten sattuu ja millon sattuu. Ei ollu rutiineja, toistuvia hyviä tapoja tehä asioita. Aloin grindaamaan kun tuntu siltä, mietin et pitäs opiskella, mut ei nyt huvita. Siitä jäi vieläpä sellanen syyllisyyden tunto nakuttamaan takaraivoon ja alitajuntaan. Sekin oli osatekijänä kaikkeen ihme sähläilyyn pokerin osalta. Mietin ettei tästä mitään tuu, miks mie en opi ja miks mie en edisty. Miks en nouse tasoja ja perhana kun noi muut porskuttaa vaan etiäpäin. Täytyy nöyränä myöntää, että olin jopa kateellinen toisten menestykselle, mikä on kyllä yks maailman typerimmistä asioista. Miten se on muka multa pois jos joku toinen menestyy omalla sarallaan? (poikkeuksia toki on esim kilpailutilanteissa, mut you know mitä tarkotan tämän suhteen).

Tähän hommaan oli aika yksinkertaiselta kuulostava lääke: Yksinkertaista asiat. Tee rutiinit, niin tiedät aina mitä tulet tekemään eikä mee aikaa/energiaa hukkaan ihmettelyyn. Toista ja kokeile kunnes löydät oman parhaan tavan, älä epäröi epäonnistua, miten muuten tiedät mikä toimii ja mikä ei? Esimerkkinä yksinkertaistamisesta ja jouhevuudesta seuraava: paketoi sun grindi ja opiskelu, paketti numero yks on 0,5h tuntia opiskelua blindeilta pelaamista ja 2h grindaamista ja 0,5h jälkianalyysiä. Paketti numero 2 on 3h grindaamista. Paketti numero 3 on 2h syväanalyysiä ja 1h grindaamista jne jne..

Ite lähin omassa projektissa alkuun ihan raakasti opiskelemaan perusjuttuja. Positiot ja niiden merkitys pelattavaan käteen, 3bettaaminen, puolustus 3bettiä vastaan jne. Ja samalla tiellä aion yhä jatkaa, askel kerrallaan vaikka välillä astutaan just kovettumassa olevaan sementtivaluun. Siitäpä sitä sitten nakutellaan ittee irti ja koitetaan seuraavalla kerralla kattoo mihinkä astutaan ;)

Tsemppiä!! :tup:

• Kiitos Kiitos x 1
  12. JuhisMasa

Saadut kiitokset:
    408

Nyt viimepäivinä pelailut on jäänyt taka- alalle koulujuttujen ja erinäisten muiden projektien vuoksi. Tänään tai huomenna iltasella on suunnitteilla jatkaa siitä mihin viime kuun lopulla jäätiin, eli tasona edelleen NL5. Näillä näkymin vuositasolliseen tekemiseen on tulossa ryhtiliike, sen verran hyvin sain volyymiä alle viime kuussa. Ja taustalla on tällä hetkellä muita, positiivisia vaikuttajia jotka auttavat mua menemään eteenpäin elämässä. Niistä sitten myöhemmin lisää.

Joo itse olen paininut saman ongelman kanssa, että lueskelelen niitä aiheita, mitkä vaikuttaa kiinnostavalle tai tuntuu että en oikein hallitse. Kaikkein pahin ongelma kuitenkin mun opiskeluissa on ollut se, että ne on niin epäsäännöllisiä ja kertaluonteisia. Lukastaan joku artikkeli kerran läpi puolihuolimattomasti ja pelaillaan. Epäsäännöllisyys on kuitenkin minulla se merkittävin huono ominaisuus. Tästä on hyvä päästä eroon, ja siitä pääsee nimenomaan tuolla aikatauluttamisella ja siinä pysymisessä. Laiskuus on toinen ominainen piirre, mistä pyrin pääsemään eroon.

+1

Jep, mulla on itsellänikin puutteita vielä perusasioissa. En ole sisäistänyt kaikkea kunnolla, mikä näkyy sitten pelaamisessa. Perusasiat on kuitenkin hyvä opiskella täällä mikroissa kuntoon, että sitten pääsee laajentamaan peliteknillistä repertuaariaan matkalla isompiin peleihin. Ongelma minulla tosiaan on se, että tietää asioita "sieltä täältä", mutta ei ymmärrä mikä niiden merkitys on tietyssä tilanteessa. Voisi kai sanoa, että pää on puuroutunut kaikista niistä tiedon muruista, joita on tullut nokitua matkan varrella.

• Kiitos Kiitos x 2
  13. JuhisMasa

Saadut kiitokset:
    408

Jees, ensimmäiset kolme päivää alla helmikuulle. Tavoitteena saavuttaa vähintään 20K hanskaa kuun loppuun. Meno on ollut tähän asti vaivatonta ja helppoa. Pieniä virheitä toki jatkuvasti, mutta ajan mittaan tarkoituksena karsia niitä pois pikkuhiljaa. Mutta mikäs siinä, motivaatiota grindeihin löytyy enemmän kuin ennen. Kiitos taustavaikuttajille ;) Olen onnistunut myös tasapainottamaan opiskelun ja pelien suhteen. Iso muutos on oikeastaan tullut juuri tuossa "rutinoitumisessa" mistä aikaisemmin onkin jo ollut puhetta. Pyrin saamaan tekemisiäni säännöllisiksi ja aikataulutettua muun elämän kanssa. Tällä hetkellä olotilaa voisi kuvailla yksinkertaisesti yhdella sanalla: innostunut. Keskittymisestä olen havainnut, että löytyy kehitettävää. Tällä hetkellä tahtoo mennä sessioiden aikana turhaksi pyörimiseksi ja hääräämiseksi, eikä se winampin soittolistan räplääminenkään auta ainakaan positiivisella tavalla. Laitamme asian tarkastelun alle siis!

Peliin olen lisännyt reippaasti aggressiota: squeezailen enemmän, availen löysemmin ja olen jättänyt turhat limppailut sekä passiivisen pelin vähemmälle. Tämä näkyy hyvin punaviivan kehityksessä, mihin olen tällä hetkellä erittäin tyytyväinen. Peli on muutenkin helpottunut todella paljon, kun on tavallaan tullut poistuttua automaattiohjauksesta manuaaliseen. Eli ei pelata enää vain top- rangea ja kyyläillä, vaan mennään enempi harkitusti leveämmällä käsiskaalalla.

14. JuhisMasa

Saadut kiitokset:
    408

Laitellaas kuukausi pakettiin näin pääosiltaan. Volyymiin olen tyytyväinen tässä kuussa, ottaen huomioon että olin pelaamatta puolitoista viikkoa kokonaisuudessaan. Starsilla tulee hopeatähti tuolla tasolla helposti, vajaa 42 VPP:tä tällä hetkellä vajaana. Kohta tulee stellareissakin ensimmäinen 10$ kanssa täyteen, 37 VPP vajaana sekin.

Pohjois- Karjalan matkalla pelailin zoomia ilman hudia muutaman tunnin verran. En edelleenkään löydä zoomista minkäänlaista positiivista sanottavaa! Kyyliä kyyliä ja enemmän kyyliä, ainakin 6 biniä poltin arvontoihin. Huomasin, että tilttaaminen on paljon todennäköisempää zoomaillessa mitä normaaleja pöytiä pelatessa. Zoom ei vaan ole mulle tarkoitettu ilmeisesti.

Kuukausi kokonaisuudessaan. Hyvin on siis lähtenyt vitonen pyörimään. Lopun notkahdus johtuu täysin eilisen illan huonolla fiiliksellä pelaamisesta.

15. JuhisMasa

Saadut kiitokset:
    408

Pitihän se vielä urakoida tälle illalle sen verran että sain stellarin auki ja hopealätkän. Kertonee jotain jos sanon, että toinen kerta mun pokeriuralla kun saan starsilla stellarin auki ja eka kerta kun pelataan hopeatasolla. Not bad, suunta tässäkin suhteessa vain ylöspäin.

16. JuhisMasa

Saadut kiitokset:
    408

Kuukauden grindit saatiin eilen alkuun kevyellä setillä. Tälle kuukaudelle ei ole tiedossa näillä näkymin mitään suurempia menoja tai kiireitä, joten suunnitelmallisella grindaamisella kuukauden volyymin pitäisi nousta viime kuusta. Kouluhommia toki on riittämiin kun niitä on tullut laiminlyötyä, mutta suunnitelmallisuutta ja rutiinien asettamisella tästäkin savotasta selvitään, toivon mukaan ainakin.

kouluhommien laiminlyöminen ja niiden "siirtäminen tuonnemmaksi" on aina ollut minulla normaalia, "epätervettä" toimintaa. Asiaa ei helpota se tosiasia, että normaalia aikataulua noudatettaessa minun pitäisi olla valmistunut vuoden loppuun mennessä. Rästissä olevat kurssisuoritukset sekä vielä suorittamattomat kurssit yhteenlaskettuna pitäisi saada kasaan ainakin 45 opintopistettä, kaikki kesän loppuun mennessä. Voi olla jopa enemmän, en paljoa ole seurannut pisteiden kertymistä. Joten ryhtiliikettä tähänkin pyrin saamaan aikatauluttamisella ja rurutiinien asettamisella.

Ajattelin pokerin parissa aloittaa lukuoperaation. Olen nimittäin saanut käsiini Mental Game of Pokerin, jota tarkoitus alkaa lukemaan näillä näppäimillä. Lähden etsimään pääkopastani löytyviä virheitä tämän kirjasen avulla, jonka toivon antavan myötävaikutusta elämän muihinkin motivaatio,- ja pääkopan ongelmiin. Toivon, että kirja ravistelee minua sen verran, että todella alan pohtimaan omaa suhtautumista pokeriin. Mutta toivon myös, että kirja tarjoaa muuhunkin elämään sovellettavia neuvoja ja viisauksia, joilla minulla on mahdollisuus parantaa suhtautumista asioihin muussakin elämässä. No, lukemallahan se selviää. Luultavasti tulen päivittämään tänne fiiliksiä ja mielipiteitä, kunhan olen saanut illalla pelattua session ja luettua hieman.

17. JuhisMasa

Saadut kiitokset:
    408

Uusi viikko, uudet suunnitelmat.

Eilen illalla suunnittelin itselleni "päivän rutiinit". Kyseessä on siis päivän aikataulu, jota olisi tarkoitus noudattaa mahdollisimman tarkasti. Pelit, peliteorian opiskelu, oma aika ja kouluhommat on jaksotettu siten, että kaikkea tulee tehtyä päivän aikana. Rutiinien noudattaminen ja niihin orientoituminen vaatii PALJON opettelua näin alkuun.

Tänään oli ensimmäinen päivä, jolloin koitin kyseistä aikataulua noudattaa. No, noudattaminen ei onnistunut todellakaan suunnitellulla tavalla, vaan huomasin heti että rutiineja pitää hieman viilailla aikataulutuksen puolesta. Pääpiirteittäin suunnitelma kuitenkin on antanut hyvät lähtökohdat, joten niitä tarkentamalla uskon että saadaan paremmin aika hyödyksi. Jostain kumman syystä tänään kouluhommien kohdalla lipesin muihin tekemisiin. Henkistä kanttia vaaditaan, mutta myös päättäväisyyttä jotta tavoiteltuihin tuloksiin päästään.

• Kiitos Kiitos x 2
  18. JuhisMasa

Saadut kiitokset:
    408

Aamusella matkalla hammaslääkäriin tuli keskustelussa esille puolison kanssa minun pokerin pelaaminen. Niin, siis puoliso oli matkalla töihin jos saitte kuvan että oli saattamassa minua pientä pelokasta hammaslääkäriin :D Oli hieman yllättävää kuulla, että hänen mielestään minun kannattaisi alkaa pelaamaan enemmän. Olisi kuulemma todella mukavaa, jos pääsisin pian pelaamaan isompaa tasoa ja palauttelemaan hieman pelivoittoja kotia päin. Hieman puheista sai sellaisen käsityksen, että kokopäiväiseksi pokerin pelaajaksi olisi alettava as soon as possible kun pääsee tasoja ylemmäs. No jaa, oli hieman pakko toppuutella ja sanoa että hiljaa hyvä tulee. Sanoin, että ammattilaisuus ei ole päätavoitteena, vaan oppia nyt näin alkuun pelaamaan. Ei kuitenkaan vielä NL5 pelaaja paljoa kotiutuksilla kerskaile tai tuo lisätuloja opintotuen lisäksi. Kerroin hänelle samalla hieman tavoitteistani pokerin saralla, lähinnä tämän vuoden tavoitteista ja suunnitelmista. Puoliso rohkaisi minua toteuttamaan suunnitelmani.

Pääasiallisesti puoliso on ollut pelaamisestani hieman skeptisellä ja negatiivisilla mielin, kun pelaaminen jollain pikkutasolla tuntuu olevan ajankukkaa ja häviän vaan suurimmaksi osaksi. Mitä hyötyä on pelata rahalla jos ei voita? Miksi hukata aikaa olemattomaan ja turhaan, jos olisi helpompaa vaan tehdä töitä. Mutta nyt, kun olen alkanut panostamaan pelaamiseeni verrattain enemmän mitä yhteensä viimeisempinä kahtena vuotena, niin hänkin on alkanut havaita että ainakin yritän. Käyty keskustelu antoi minulle lisää lähtökohtia ja monia syitä parantaa omaa peliä. Jos kerran emäntä tahtoo että minä pärjään pokerissa, niin miksi tuottaa pettymys? Kaikkein parasta asiassa on se, että tiedän saavani kaiken tarvittavan tuen, mitä elämässä aion saavuttaa.

• Kiitos Kiitos x 1
  19. xxIxx

xxIxx Moderator
    Moderator

Saadut kiitokset:
    3 000

20. JuhisMasa

Saadut kiitokset:
    408

Tänään sitten käytiin tykkäämässä Pokerimania.com Facebook- sivuista!

• Kiitos Kiitos x 4
  21. JuhisMasa

Saadut kiitokset:
    408

Jaahas, oli tarkoitus aamulla alkaa tutkailemaan HM2 tietokantaa ja merkkailemaan noteja vihuista. Kuinkas kävikään, päätti lisenssi alkaa kenkkuilemaan ja nyt odotellaan sitten vastauksia supportista että mitä tehdä. En onnistunut sivuston laatimilla ohjeilla saamaan Hemiä toimimaan, saa nähdä joutuuko uudelleen asentamaan jopa kokonaan. Eilen illalla tuli uusin päivitys, jonka latasin ja asensin enen sessiota. Ja nyt ei aamulla toiminut. No, sain kulutetua sen puolitoista tuntia aamulla tuonkin kanssa. Pinna kireällä.

On tainnut alkaa runi muutenkin tasoittumaan viime aikoina, tultu semmonen 8 biniä alas viimeiseen kolmeen kiloon hanskoja. Seassa omia töhöilyjä sekä vihujen binkkaamia rivereitä, muutaman coinarit kanssa otettu turpiin. Välillä näinkin päin, onahn tässä odotuksiin nähden vedettukin turhan hyvin. Tuntuu vaan että tuli hieman pahaan aikaan tämä swingi, mutta kunhan tuon HM:n sais toimimaan ja tutkailemaan, että missä menty vikaan niin kyllä se siitä.

22. Aarnimetsa

Aarnimetsa Well-Known Member
    Ylläpidon jäsen Poker Coach

Saadut kiitokset:
    5 368

Lähes kaikilla muillakin on HEM2:n kanssa nyt ongelmaa, niillä on ilmeisesti joku lisenssiserveri kosahtanut. Eli ei mitään paniikkia, äläkä ala koko konetta pistämään uusiksi.

• Kiitos Kiitos x 1
  23. JuhisMasa

Saadut kiitokset:
    408

Jeps, Hemi on alkanu toimimaan normaalisti. Ei se sitten tainnut tosiaan ollakaan mitään vakavampaa, onneksi. Tuntui että päivä sai huonoimman mahdollisen alun, jonka johdosta ollut hermo kireällä. Battlefieldiin piti koittaa sitten purkaa suurimpia turhautumisia... Siinäpä sitten onkin melkein koko päivä taas vierähtänyt :ugeek:

Tän illan ja huomisen päivän aikana tarkoituksena tutkailla Leak Busterin havaitsemia vuotoja ja alkaa paikkailemaan niitä ja tarkastella spotteja. Tai ainakin tutkailla kuinka tuo ohjelma oikein toimii, ei ole kovin usein tullut käytettyä :D Ensivaikutelman puolesta ihan hyödyllisen oloinen aplikaatio, antaa melko tarkkaa analyysiä havaituista vuodoista.

24. JuhisMasa

Saadut kiitokset:
    408

Kaikki hyvä loppuu aikanaan... Alkukuussa kaikki vaikutti vielä olevan ok, mutta nyt taas olen viimeaikoina alkanut kyseenalaistamaan tekemisiäni.

Täytyy varmaan alkaa kriittinen itsetutkiskelu ja kattella missä menty vikaan. Tuntuu että on viimeaikoina tullut klikkailtua nappuloita randomisti. En ole ollenkaan tyytyväinen pelaamiseeni taasen, mielenhallintaa pitäisi kanssa alkaa harrastamaan ja turhat muuvailut jättää poies.

25. xxIxx

xxIxx Moderator
    Moderator

Saadut kiitokset:
    3 000

8bi down. Ei paha. Kantapäät on näytetty on aika nousta ylös ja pistää ABC pelillä graafit taas ojennukseen :)
    GOGOGO

Lataa...