1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.
  2. Seuraavat Twitch-streamit: Hyvää Joulua ja Menestystä Vuoteen 2019!

Kauriksen Häröpallo Blogi

Keskustelu osiossa 'Eliittiblogit' , aloittajana Kauris84, 31.10.2013.

1. Kauris84

Kauris84 Well-Known Member

Saadut kiitokset:
    2 245
    Tännään tuli tuota tarrateippiä ja kyllä se ihan hyvin ajaa asiansa...

Näytöt saa kiinni toisiinsa, kävisi tuohon jesarikin mutta kun jesarista jää jäljet ja sitä ei voi hirveen montaa kertaa repiä auki, tarra taas kestää sitä.

Näyttöjen reunat heittää vielä millimetrin ja mekaaniset säädöt loppui kesken, kauheeta :D No, pelistä tuon millimterin saa korjattua säätämällä :D Helvetin hyvä se on!

Vielä tausta mustaksi ja alkaa näyttää paremmalta. Mustalla huovalla peitän tuon näytön ja pöydän välin ja näyttöjen päälle voisi käydä jopa perinteinen superlooni eli kova vaahtomuovi, siihen semmonen 30cm siivu ylöspäin. Kirjahylly tulee kuiteskin tohon taakse vielä.

Jännä kuvakulma muuten, onko mulla vinoneliöiset näytöt? :lol: Kameran perspektiivisssä vikaa tai jotain, no onneksi en ole ammattikuvaaja...

• Hauska Hauska x 1
  2. Pokeri_Piia

Pokeri_Piia Well-Known Member

Saadut kiitokset:
    572
    Kyllä se sosiaalisten tilanteiden välttäminen hyvin usein liittyy aspergeriin. Vaikka se ei ole sama asia kuin psykiatrinen diagnoosi sosiaalisten tilanteiden pelko. Aspergerit väsyvät sosiaalisissa tilanteissa, mikä jo pelkästään pakottaa rajoittamaan sosiaalisuutta. Useat aspergerit myös tuntevat, etteivät sovi useimpiin ryhmiin ja yhteisöihin.

• Kiitos Kiitos x 1
  3. Kauris84

Saadut kiitokset:
    2 245
    Onko tuo siis sitä että tiettyyn pisteeseen jaksat vaikka jotain synttäribileitä mutta jossain vaiheessa on vaan pakko päästä pois ihmisten lähettyviltä? Jännästi muotoiltu muuten tuo lause, että väsyy sosiaaliseen tilanteeseen, se ehkä kuvastaa paremmin kun että pelkäisi sosiaalisia tilanteita kun en itse niitä "pelkää", en ainakaan mitenkään tietoisesti...
    Mulla ehkä enemmänkin keho sulaa alta kun että niinkään väsyisin siihen muuten, keho antaa merkkejä että nyt täytyy päästä pois. Raskas hikoilu ja äänen menetys on niitä jotka ekana tulee ja en tiedä sitten, ei ole vielä tarvinut mennä pidemmälle.

Niinku olen sanonut ei ole helpo yrittää selittää ongelmiaan aina, eikä ole tämäkään :wall:

4. Kauris84

Saadut kiitokset:
    2 245
    Tämä blogitus loppuu tähän. Ei tämä näköjään tuota mitään ja olen ainoa aktivibloggaaja. Jutut on kuulemma perseestä jne. mutta hyvä että se tuli selville.

Tätä blogia siis EI tulla enään käyttämään, avaan blogin muualle jos pokerin osalta sille tielle päädyn ja kaikenmaailman virityksille on oma paikkansa jo nyt.

Sivuston chatti, levyraati ja viikonloppurähinät jatkaa tästä. :coffee:

5. Pokeri_Piia

Pokeri_Piia Well-Known Member

Saadut kiitokset:
    572
    Kyllä, tiettyyn pisteeseen asti jaksan bileitä, mutta sitten uuvun liikaa ja on pakko lähteä. Myös jälkeenpäin vaatii palautumista sosialisoinnin jälkeen. Eli pitää saada olla yksin. Myös "kelaan" sosiaalista tilannetta ja siellä käytyjä repliikkejä päässäni jälkikäteen.

Lataa...