1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.
  2. Seuraavat Twitch-streamit: Hyvää Joulua ja Menestystä Vuoteen 2019!

Kauriksen Häröpallo Blogi

Keskustelu osiossa 'Eliittiblogit' , aloittajana Kauris84, 31.10.2013.

1. Aarnimetsa

Aarnimetsa Well-Known Member
    Ylläpidon jäsen Poker Coach

Saadut kiitokset:
    5 368
    Jos haluaa kaarevan pöytälevyn halvalla, niin eiks helpointa olis rakentaa se kolmesta palasta, jotka liittää yhteen niin että kaks on viistoja. Jos sen ajattelee fiksusti, sais vanhoista pöytälevyistäkin tehtyä niin että fiksun näköiset puolet jää näkyville.

Jos haluaa kaaren ja tommoseen löytyy saha, niin Kodin Terrassa ja Bauhausissa on ollut edullisia liimapuulevyjä tarjolla, joista vois leikata aina hyvän näköisen palan. Ilman että tarviis murehtia reunoista.

#3201 Aarnimetsa, 13.11.2016
    Viimeksi muokattu: 13.11.2016
  2. Kauris84

Kauris84 Well-Known Member

Saadut kiitokset:
    2 245
    Bauhausia täällä ei ole, mutta terra on ja sieltä saa 600*2000 levyä joka on sitä paksumpaa eli 28mm jota tuohon käytän mutta varastosaldo näyttää nollaa, käyn siellä vielä kuitenkin paikan päällä... Näkyy olevan juuri tuo levykoko ja pidemmät nollassa myös muualla...
    600*800 levyä kyllä on ja se riittäisi just kaksi vierekkäin mutta se täytyy sitten tukea jotenkin koska mulla ei ole niin isoa työtilaa että sen voisi liimata yhdeksi levyksi.

Alunperinhän mulla oli tarjoitus tehdä tuosta "3-reunainen" eli sahata suoraan eikä kaaren muotoon mutta kaaren muoto mahdollistaa jalat vain päätyihin kun taas jos tekee kulmia, se vaatii tukia alle koska leikkauskulmassa on pöydässä heikko kohta.

Kolmesta palasta mulla on kans paperilla suunnitelma mut siihen on sitten rakennettu samasta levystä kaapit alle tai ainakin lisätä jalkoja ja tukia.. Jos sen tekis siitä ohkasemmasta, eli 18mm levystä niin sitten tarvis ainakin tehdä levystä jalat, tolpat ei kestä kauan kun pöytä on kiero.

WP_000848.jpg

Tohon tulis vaan 1000*400 kokoisia levyjä joita löytyy kyllä kaupastakin tai sitten just 2x 600*800 jos oikeesta reunasta tekee samanlaisen kun vasen...
    Oikea reuna tulee seinää vasten ja vasemmalla grindinurkan ovi. Olisi muuten helppo leikata kahdesta palasta vaan kulmat pois...

Meinaan kokeilla myös dc-fix- kalvoa päällystämiseen eli semmosta ns. kontaktimuovia joka venyy joka paikkaan lämmittämällä... Sitäkin näkyy saavan terrasta.

3. Kauris84

Saadut kiitokset:
    2 245
    Tämä tuntus parhaimmalta versiolta ehkä... Jos vielä jättäisi tarkoituksella kahteen osaan tuon pöytäosan ja pistäisi vain tukiraudalla yhteen, eli kaksi eri osaa. Helpottaa ainakin sitten siitelyä...

WP_000850.jpg

Noista jaloista nyt en ole varma, pitää katsoa mitä on saatavilla. Onhan se aika törkeän näkönen jos isken tohon 3 tai 4 rautatolppaa per puoli... vai onko? :crazy:

Niin joo, tohon pitää mahtua nämä näytöt omilla jaloillan, tämä mun viritelmä joka on niinikään tehty osin puusta, ei ole hyvä jos näytöt liikkuu sentin suuntaan tai toiseen (puu antaa periksi).

Matalat jalatkin tulee kun 60cm vain, tuon takia se olisi myös helppo tehdä samasta levystä.

Näytöt on 55cm leveitä joten ne eivät mahdu tuohon 160cm suoraan vierekkäin, mutta pelatessa sivunäytöt on hieman vinossa aina ja keskinäytön takana joku 3cm joten ne mahtuu just ja just... Normaalistihan ne on jotain 35-40 asteen kulmassa tuossa, eli just tuon verran mitä leikkaus nyt kuvassa.

4. Aarnimetsa

Saadut kiitokset:
    5 368
    Mulla on itellä työpöydän alla noita nelisen kappaletta: OLOV Säädettävä jalka - hopea - IKEA

Ei kestä jatkuvaa ronklausta, mutta kestää hyvin yhden säätökerran jolla saa pöytälevyn hyvälle korkeudelle. Vaimon kanssa viettään stressitöntä laatuaikaa Ikeaan ja pöytäkamppeet mukaan? ;)

Pystyvät käsittääkseni tilaamaan. Mulla on sieltä ollut just tuollaista 28mm tummaa liimapuuta pöytä ja @Dayah :lla myös, ovat kestäneet erinomaisesti ja ovat hyvän näköisiä myös.

5. Kauris84

Saadut kiitokset:
    2 245
    Kattelin noitakin kyllä ja pitäs olla kuulemma tokmannilla 60cm:n pylväitä korkeussäädöllä joka on tyyliin pultti putken päässä...
    Töissäkin on noita jalkoja vaikka kuinka paljon mutta kun ne on kaikki sitä 67cm minimissään... Ja 60cm on maksimikorkeus.

6. Kauris84

Saadut kiitokset:
    2 245
    Tuli mieleen että 800*600 levyä pitäisi kyllä olla tuolla työpaikka pullollaan ja kun se ei siellä mitään maksa... Taidan katella hetken vielä mitä sieltä löytyy kun olen lähinnä koittanut etsiä vain sitä 1500-1600 pitkää levyä... Siellä on vielä pöytäsirgeli ja vannesaha joten tuon sahauskin onnistuu siellä.

DC fix kalvoa ostan rullan heti kun tästä pääsee taas kaupoihin. Kun sehän on periaatteessa sama mitä se levy on kunhan tarpeeksi paksua ja taipumatonta kun tuo kalvo on täysin läpinäkymätöntä. Kunnolla se pitää hioa mutta sekään ei ole ongelma... Nuo on usein tuota 25mm iskun kovalevy kamaa nuo pöydät mitä meille töihin tulee, toimistopöytiä siis joten se on taipumatonta ja kestää "epävirallisten testien" mukaan trukin painonkin toisinaan :D
    Itellä tahtoo vähän olla se että kaikesta tulee varmasti norsunkestävää vaikka ei olisi tarpeen... :wall:

7. Kauris84

Saadut kiitokset:
    2 245
    Jaa-a, tuleeko tänään mitään pokeripeleistä, tunnin mä nukuin tossa aamuyöstä kun piti poitsu hakea ja muuteskin hirveen levottomasti. No, voi olla että yritän pelata mutta aika horrosmainen olo eikä sietäs kyllä nukkua kun huomenna taas töitä... :coffee:

Sentäs eiliseltä yks veto meni perille naaabs.

• Kiitos Kiitos x 1
  8. SeagalSteven

SeagalSteven Active Member

Saadut kiitokset:
    234
    Kuis nyt Montrealia vastaan tuli pelattua :wtf:

9. Kauris84

Saadut kiitokset:
    2 245
    Mulla oli molemminpäin veto. Muistan jonkun sanoneen että kannattaa veikata "omaa" joukkuetta vastaan niin ei pety :D

10. Kauris84

Saadut kiitokset:
    2 245
    Ebaystä laitoin tuleen vajaan 3€ telineen tabletille... Konkurssi? :wtf:
    Mulla on nyt tämä väliaikainen viritys mikä ei ole kauhean hyvä kylläkään... Pitäs kuitenkin tukea tuo tabletti myös yläreunasta sen takia kun lasissa on halkeama alareunassa.

WP_000851.jpg

Mutta mutta, nyt on kunnon softa eli tohon saa käytänössä mitä tahansa dataa mitä kilpa-autoissa on, itse määriteltyä värit ja paikat ja kaiken, eli tämä "HUD" on nyt se millä lähdetään ja kuten pokerissa, vaihdetaan "statseja" sitten kun siltä tuntuu tai jotain tarvitaan tai joku on turha :D

Tekstit otin pois vaihteen numerosta ja nopeusmittarista... Ilmeisesti tuossa appsissa olis jonkinsortin "analoginen" digitaalimittaristo valittavissa myös mutta tykkään ajaessa siitä että nopeus, vaihde ja muut on selkeitä numeroita. Täytyy sanoa että nämä android appsit on aika viksuja vempaimia sillon kun ne on täysin itse muunneltavissa... :coffee:

• Kiitos Kiitos x 2
  11. Kauris84

Saadut kiitokset:
    2 245
    Piti niin pelata tänään pokeria, emännällä on työvuoro kasiin illalla joten taas ollaan pojan kans kahestaan koko päivä... Ja olen ihan helkutin rikki, tänään painettiin menemään rautaa roskalaatikkoon (kyllä, just sitä tietoteknistä rautaa) ja laatikkoa toiselle paikkakunnalle urakalla... Luulen että illalla ei tee mieli pelata kyllä mitään.

Kjäh, vedin mä teitysti välistäkin:
    WP_000856.jpg

Ihan vahingossa jäi käteen tai siis taskuun tai siis... :whistling: HDMI tykki, en mä sitä sen kummemmin kerennyt testaan mutta ainakin toimii ja lamppukin ehjä. Eri asia sitten tuleeko kuvaa... Emännälle pitää musitaa sanoa että niitä valkoisia verhoja olis kiva katella mukamas :mrgreen::mrgreen::mrgreen: :coffee: On mulla valkokankaitakin mutta en viitsi tehdä reikiä (painavat tonnin) joten ne vaativat "jatkojalostusta" vielä...

Niin joo ja kun aamulla oli tylsää niin pistin ranttaliksi...

WP_000853.jpg

Pa*ka kuva mut siinä nyt on 1600*600 ihan itse sirkkelöity levy josta tulee siten pöytä. Taidan kokeilla tuota alkuun ihan noin ja sahaan sitten siihen sen kolme-osaisen muodon jos on tarve... Vähän mittailin tuossa ja siltä näyttäs että edestä vaatii sen 20cm pois.

No, ei ollut sopivia jalkoja töissä joten nekin piti "varastaa" metallilavalta ja saha käteen ja pala pois...

WP_000854.jpg

4cm pois ja löin tulpat takasin pohjiin... Säädettävät tulpat, eli pöydän korkeuttakin voidaan säätää jonkinverran. Tohon kuuluu vielä metalikehikko joka tulee pöydän pohjaan ja nuo sitten siihen kehikkoon... Se kehikon ideana on tukea sitten jos tuota ruvetaan sahaamaan enempi tuota pöytälevyä...

Jaksais vaan alkaa repimään näyttöjä irti ja johdottaa grindinurkka järkevämmin... :coffee: Eiks huomenna olis parempi päivä... :roll:

• Kiitos Kiitos x 2
    • Mestari Mestari x 2
  12. Kauris84

Saadut kiitokset:
    2 245
    • Hyödyllinen Hyödyllinen x 1
  13. Kauris84

Saadut kiitokset:
    2 245
    Noin 140cm kuva tuolla tuli kun laitoin olohuoneen huoneen poikki kuvan ja ihmeen tarkka kuva, riittää kyllä hiton hyvin leffojen katseluun, ehkä jopa NHL...
    Nyt viritellään vaan jotenkin tuo valkokangas... Johonkin siten että sen voi saada pois tieltä, eipä se, kyllä se sais olla yhdellä seinällä esim. ihan siinäkin mutta kun on valkoiset seinät niin luulenpa ettei koko kangasta edes tarvita... Luulis nyt että tapetti ei tuosta ota itseensä??
    Hemmetti kun omistais HD-digiboksin niin tuo olis siihen hyvä... Töistä nyt ei ihan sellasta löydy tähänhätään... Nimenomaan tähänhätään mutta on mulla tuo mun vanha pc jonka saa viereen ja miksei nykyinenkin jos HDMI kaapeli ylettää :D Montakohan pokeripöytää tohon menis? 50? :lol: Puhumattakaan autopeleistä...hmm... :crazy: Parempi etten edes ajattele, pois se minusta tai kohta mulla on tuo valkokangas edessä ja tykki pään päällä... :?

Ei helkkari... Näitä tykkejä on tuolla työmaalla enempikin... Entäs jos 3?! :wall::lol:

#3213 Kauris84, 15.11.2016
    Viimeksi muokattu: 15.11.2016
  14. Kauris84

Saadut kiitokset:
    2 245
    Sen verran jaksoin varastossa tehdä että sahasin pöytälevyyn kuviosahalla sen kolmereunaisen kuvion... Huomenna reunojen hionta ja sit myllätään se tähän nurkkaan... Tulee samalla siivottua.
    Taidan kyllä pölliä töistä pari tykkiä lisää jos niitä vain on siellä vielä, ne luulis menevän äkkiä, tosin ne on jemmassa ja vain pari kaveria tietää niistä :D
    Idea raamittomasta ja tasaisesta kuvasta on vaan niin houkutteleva, itse asiassa se taitaa olla parasta mitä teknisesti saa tehtyä jos ei lasketa vr-laseja.
    Nuo tykit kun maksaa muutenkin lähemmäs 2K€ jos niitä on kolme että sen puolesta ei ole pahitteeksi, mutta jätän noiden ideoinnin vähän myöhemmälle. Tämä nurkka nyt kuntoon ja sitten piru vie pelaamaan pokeriakin välillä... Huomenna illasta jos ei ole samanlainen kunto.

Tossa mittailujen ohessa tuli mittailtua että miten tuo jatko-osa mun grindituoliin, siis aito GT Omegan wheel stand sopisi, se menisi sivuttain pöydän alle, eli täysin pois ja piiloon. Tämä kans harkintaan.

Mitähän vielä... Jos joku ihmettelee, niin ei, tämä ei ole koskaan valmis grindinurkka. Aina tulee jotain mitä voi tehdä toisin ja kun kerran vermeitä tulee nurkkiin vähän sieltä ja täältä... Tai sit mulla on vaan paha tapa kokeilla kaikkea mahdollista :mrgreen:

15. Aarnimetsa

Saadut kiitokset:
    5 368
    XGA-reso ainoastaan ja 4:3 kuvasuhde, niin sanoisin että ei tuo kultasuoni ole. Näyttää ihan perus halpisdataprojektorilta joita myydään firmoihin ja kouluihin. Joissa ei oo mitään väliä mitä kuvanlaatua ulos saadaan, kunhan saadaan powerpointit näkymään kirkkaasti. Värien laatu ja kirkkaus todennäköisesti hyvin haussa ja kun on DLP, voi nähdä ylimääräisyyksiä (en haluu kirjoittaa tuosta sen enempää, jos ei näe, se ei haittaa, jos joku selittää mitä kuvassa näkyy virheenä, niin niitä voi oppia näkemään).

Paraikaa näyttäis olevan $450 Amazonissa, et siinä mielessä hyvä löytö ja jos löytyy sopiva ostaja, niin kolminumeroisen summan voi toimivana saada. Toisaalta sitten just pelikäyttöön tai kotiin videokäyttöön pitäis samassa hintaluokassa löytyä parempaakin. Eli sellaisia projektoreja jotka on tehty video/pelikäyttöön, eikä powerpointeille.

16. Kauris84

Saadut kiitokset:
    2 245
    Joo kyllähän tuo ampuu 16:9 kuvaa ulos minusta, en mitannut mutta vois tuon mitata jossainvälissä...

WP_000857.jpg

Tossa noita nyt on. Sen puolesta voisi vaikka myydä nuo kun niihin näemmä saa uusia lamppuja. Kaikki on toki ehjiä mutta lamppujen iästä ei ole tietoa ja ei sekään hyvä ole jos se uudessa osoitteesa heti paukahtaa eikä uutta saa... Mielessä on kyllä että tekis vaan jonkinlaisen kotiteatterisysteemin yhdestä, loput on sitten varalla tai eteenpäin...

17. Kauris84

Saadut kiitokset:
    2 245
    Pöytälevykin tuli hiottua. Levy on helkkarin painava, en tiedä mistä takoraudasta se on tehty... Hiton lujaa levyä.

Sitten pöydänjalat kasaan ja pöytä paikalleen, näytöt paikalleen ja siivous... Aargh, kun jaksais :D Mut tuota levyä mä en päällystä vielä, se on sen verran sen näkönen että siitä tulis hienompi kun sen suihkisi mustaksi, mutta se vasta keväällä koska maalin pitäs kuivua ja eihän tuolla ulkona muuta kun jäädy... Ja muutenkin jos täytyy jotain vielä muuttaa... Todennäkösesti tuon kalvon kanssa se pitäisi kitata ja sekään ei just nyt onnistu.

Tässä menee sen verran kauan että tuskin vielä tänäänkään kerkeää peleille... Tämä viikko voi olla samaa koko viikon mut viikonloppu onkin sitten täysin pyhitetty pokerille, meinaa en kyllä hitto vie tee mitään muuta kun pakolliset kauppareissut ehkä... :roll:

18. Kauris84

Saadut kiitokset:
    2 245
    Voi pojat, kahvit on ansaittu!! Nyt tykkään! :tup: Tuota isommaksi ei tarvi näyttöjä "kaartaa", ainoastaan suorempaan ja ne piru vie mahtuu ihan suoraan tohon kun ne laitta sen 2-3cm näytöt päällekkäin ajaessa... Tosin niiden asentoa ei tarvi välttämättä edes muuttaa, vain sivunäyttöjä hieman keskinäytön taakse jotta tulee yhtenäinen kuva ajopeleissä.

WP_000859.jpg

Itse asiassa tuo pöydän reuna on sopivan "raaka", just sellanen että tein sen itse. Tuo lakkapinta pöydässä on ihan hyvä kans joten en nyt ainakaan tee mitään muutoksia itse pöytään...
    Mitauksetkin on kohdallaan, mahtuu tuo rattiteline alle, se on niin takana kun se vain menee ja toisaalta se penkkiin kuuluva virallinen osa menis kasaan ja pöydän alle joten tuo muutetaan vielä joskus myöhemmin...
    Muuten, tähän penkkiosaan saa rullat alle ja tuo itse sininen penkki vaihtuu jossainvälissä tavallisen auton penkkiin koska tuo ei ole enään kovin hyvässä kunnossa, se ei ole tarkoitettu jatkuvaan istumiseen. Eli käytännös tohon tulee sitten rullaava tuoli johon saa iskettyä wheel standin kiinni.

Vielä höystettynä kaikilla palikoilla (huono kuva). Tabletille vähän parempi teline vielä tohon kunhan posti sen kiikuttaa...

WP_000862.jpg

:coffee::coffee::coffee:

• Mestari Mestari x 3
    • Hyödyllinen Hyödyllinen x 1
  19. Kauris84

Saadut kiitokset:
    2 245
    Sain storeen lahjaksi GTA V:n pc:lle ja pakkohan se oli testata.
    Olen aika mykistynyt kyllä miten hyvin tuo pyörii tällä kello pentiumilla... Väitän että se on jopa parempi kun Playstation 4:n 8 ytiminen jagge ja onkin.

Pullonkaulana on näytönohjaimen muisti, 2gb riittää just ja just ehkä korkeintaan Playstation 3 laatuun, hieman jäi vajaaksi arviolta, pelissä medium-asetukset. Mutta kun tuo peli on sen verran high-tech että jos tuo pyörii, niin pyörii mikä tahansa muukin näistä suosituista peleistä. Näytönohjain pitänee päivittää sellaseen jossa on muistia enempi... Mikähän se sitten olis... GTX 1050 on tullut markkinoille mutta onko siitä mihinkään, kai se nyt ainakin HD 7850 voittaa mennen tullen...

Asus GeForce GTX 1050 Ti -näytönohjain, 4GB GDDR5 - 179,90€

En tiedä onko nuo paikkansa pitäviä kun suositeltu virtalähde olis 300W ja mulla on 360W, eli sitä nyt ei ruveta vaihtaan ainakaan...

20. Kauris84

Saadut kiitokset:
    2 245
    Tänään illalla pelejä vasta ehkä...Pojan kans taas kaksistaan aina iltaan saakka.

Operaatio murhaa kärpäset kohta käynnistymässä, jossainpäin kämppää on jotain josta tulee pirusti kärpäsiä, epäilen kissan vessaa, eli hiekat vaihtoon, kissa kaappiin laatikon kanssa ja myrkkyä kehiin... No en mä sitä kaappiin laita mutta johonkin ettei sekin joudu uhriksi :D

Se on taas viikonloppu edessä ja hyvä niin, oli meinaa varmaan raskain viikko mitä tässä nyt on ollut...

21. Aarnimetsa

Saadut kiitokset:
    5 368
    Jos sulla on Seasonicin 360w gold, niin pitäis olla hyvin vapaata tehoa mille tahansa yhden näytönohjaimen koneelle. Ainoastaan jos on kiinalaisia hattiwatteja, niin niitä tarvii reippaasti enemmän.

• Kiitos Kiitos x 1
  22. Kauris84

Saadut kiitokset:
    2 245
    Noitahan on GTX 1000 sarjan näytönohjaimia lähetelty takas kun on joissakin setupeissa jopa syttynyt palamaan ohjaimia. Liekö tuo vaan se 1080 ongelma kun niitä ainakin oli palanut? Taisi olla tehtaalla kellotettu liikaa :D

No, en aio tähän nykyiseen koneeseen mitään hirviötä kuitenkaan hankkia koska tämähän on budjetti kone joka sitten löytää tiensä nurkkaan pölyttymään seuraavan alta tai myyn osina. Tai sitten ostan samantien sellasen näytönohjaimen jonka voi heittää uuteen koneeseen... Tämä on kuitenkin sen verran hyvä kone että olisi sääli ottaa siitä vain pari osaa uuteen ja sitten loput notkuu jossain laatikon pohjalla... Tosin siinä säästää €€ kun käyttää vanhat hyödylliset osat, esim. tuo SSD on käypä kama joka koneeseen... Kaksipiippuinen juttu enkä ole varma mikä olisi paras ratkaisu :crazy:

Vaihoehtoina nyt olis tuo gtx1050 190€ (overklock malli 210€), gtx1060 320€, gtx1070 509€, gtx1080 809€. Aikalailla nousee hintataso mutta tuokin 1080 mitä olen katellut niin on jo ns. överi kun 1070 riittää aivan kaikkeen pelaamiseen mitä tarvii... Tai sitten en huomaa jotain...

No, tuota sietää miettiä vielä, voi olla että joulukuussa tulee hankittua tuo...

:spade::club::diamond::heart:

Tänään onkin sitten NHL-maratoonia tarjolla klo 20 -> johonkin aamu 5 ainakin. Samalla tulee grindailtua eli tänään voisi päästä jopa 50 pelin vauhtiin jos vaan silmät pysyy päässä, kahvinkeitin ei hajoa jne. :coffee: Projekti on kuitenkin kohtalaisesti lähtenyt liikkeelle, tosin vielä on aivan liian vähän pelejä alla...

• Kiitos Kiitos x 1
  23. Aarnimetsa

Saadut kiitokset:
    5 368
    Mun mielestä usein fiksuinta on hommata siitä parhaasta hinta-nopeussuhteesta näytönohjaimia (eli käytännössä eniten kilpaillusta ja myydystä n. 150-300e hintaluokasta) ja päivittää niitä useammin. Toki jos on useempi näyttö mihin on jokaiseen saatava ehdottomasti pelikuva, voi olla että tarvii jotain 1070-luokan korttia. Ja silti voi joutua tinkimään kuvanlaadusta.

24. Kauris84

Saadut kiitokset:
    2 245
    GTA:nkin kohdalla ei tarvi ajella kun sitä yhtä näyttöä, toki on 3 näytön tuki mutta ei siitä ole hyötyä. Ajopeleissä taas tuo on käytännös välttämätön.
    GTA on kuitenkin siitä hyvä mittari että on jotain top-luokan yleisesti eniten koneelta vaativimmista peleistä.

25. Kauris84

Saadut kiitokset:
    2 245
    Tossa tunnin pelasin ja koitin säätää GTA:n kohdalla lisää... Vähän jäi kyllä se tunne että olisko se sittenkin tuo prossu joka on kovilla, kun aina kun heitän pelissä oman playlistin (se siis kaivaa biisit kansiosta johon ne on laitettu) tuntus että peli rupeaa lagimaan pahasti ja muutenkin on kyllä ihan hiuskarvan varassa että tuo pyörii tasaisesti... Se kyllä toimii hyvin ja tasaisesti kun normaalisti pelaa. Ei voi pitää nettiselaintakaan auki, oikeestaan näyttäs siltä että mikä tahansa muu ohjelma yhtä aikaa tökkisi... No, enpä tiedä. Voi olla että jos oikein hyvä tarjous löytyy jostain niin vois tuon i5 ängetä kans tähän koneeseen vielä koska ongelma taitaa olla just tuo ytimien määrä tämän pelin kanssa...

Lataa...