1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.
  2. Seuraavat Twitch-streamit: Hyvää Joulua ja Menestystä Vuoteen 2019!

Cockroachin blogi: Omaha!

Keskustelu osiossa 'Blogit ja projektit' , aloittajana cockroach, 9.3.2014.

1. cockroach

cockroach Member

Saadut kiitokset:
    35
    Tervehdys vaan kaikille. Minua tuskin tiedetään täällä entuudestaan. Olin sivustaseuraajana strategyllä ja sama trendi on jatkunut täällä tähän asti. Olen kerännyt vaikutteita täältä eri blogeista, alkanut opiskelemaan pokeria ja jopa onnistunut kehittämään itseäni lyhyessä ajassa. Kokemusta pokerista minulla on 7 vuotta. Vuosi sitten keväänä minulle sattui eräänlainen läpimurto, kun sain kolme hyvää rahastusta lyhyenajan sisään. Tämän jälkeen jatkoin isolla tasolla pelaamista, pikkuhiljaa alkoi monttua syntymään. Pääsin kesän ja syksyn aikana kolme kertaa finaalipöytäbubleen, mutta isot voitot jäivät odottamaan itseään. Havahduin marraskuussa siihen, että viime kuukausien aikana olin kuopannut pokeriin tonnin kuukausivauhtia.

Päätin että näin tämä ei voi jatkua ja mielessäni eli haave siitä että pokeri ruokkisi itse itseään. Aloin etsimään tasaisen tulon lähdettä ja päädyin sittareihin. Pelkästeen tämän vuoden aikana olen pelannut 3300 hyper sittaria. Puskukippi pelaaminen on kehittynyt paljon, kuten myös statsien luku ja multitablaaminen. Pokerin hienous ja glamouri on kuitenkin niissä ison sisäänoston mtt turnauksissa. Tarkoituksena on saada sittareista buustia ja jatkaa netin isoimpien turnausten pelaamista. Nyt opiskelen siis 9 pelaajan hypereitä. Suunnitelmana on jossain vaiheessa alkaa multitablaamaan myös mtt sittareita, vaikka se onkin minulle pokerissa se tutuin pelimuoto, niin silti uskon että ankara multitablaaminen pienimmiltä tasoilta lähtien auttaa minua muokkaamaan pelityyliäni paremmaksi.

Pidemmittä puheitta...

Tavoitteet tälle kuulle

-Saada C net adjusted käyrä nousuun 7 dollarin peleissä ja sen jälkeen alkaa koputtelemaan jo 15 $ hypereitä.
    -yli 1500 hyperiä
    -Maximissaan 14 pöytää samanaikaisesti.
    -Päivittäin sessioanalyysejä hold em resourcen avulla.
    -Vältän kuoppaamasta mtt peleihin liikaa rahaa. Satunnaisia lipputurnauksia pelailen ja niiden kautta sitten turnauksiin.
    -Kulta -jäsentaso starssilla.

Loppuun vielä graafia tämän vuoden hypereistä

Liitetyt tiedostot:

Tagit:
    • Kiitos Kiitos x 6
  2. cockroach

cockroach Member

Saadut kiitokset:
    35
    Re: Cockroachin sng ja mtt blogi

Tämän päivän Hyperit on saatu purkkiin. Pelasin kaksi 50 pelin sessiota pelaten 12 pöytää samanaikaisesti. Suurin osa 7 $ pelejä ja parikymmentä 3,5$ peliä. Yhteensä aikaa meni 2:05. Alla on sessiosta graafia. Tajusin muuten että ekan postin käyrien inffoboxit bugaa vähän (voittosummien osalta).

Nyt vähän happea ja sitten championchipin kimppuun, mihin voitin pari päivää sitten lipun.

Liitetyt tiedostot:

• 93.png
      93.png
      Tiedostokoko:
      72,2 KB
      Luettu:
      926
  3. Jones

Jones Well-Known Member

Saadut kiitokset:
    1 845

Hyvä avauspostaus, tämähän menee seurantaan! 8-)

4. xxIxx

xxIxx Moderator
    Moderator

Saadut kiitokset:
    3 000

lisää hyperistinistejä. seurantaan!

5. cockroach

cockroach Member

Saadut kiitokset:
    35

On se vaan kovaa työtä tämä pokeri ja helppoa tietä ei menestymiseen ole, sen sain taas huomata sunday millionssissa ja muissa isoissa turnauksissa, mitä minun ei pitänyt edes pelata. Oli vaan fiilis, että tänään on se päivä! Hyvä fiilis oli pelata alusta loppuun ja jaksoin keskittyä, se ei vaan riitä kun törmätään QQ:lla KK:hon ja toisessa turnauksessa saadaan 20 BB syvänä merkit keskelle AJ:llä ja vastustaja painelee A7:lla ohitse.

No toissapäiväisestä saa taas motivaatiota jatkaa hyperiprojektia, mihin on viime blogipäivityksen jälkeen kertynyt 470 pelattua sittaria, josta noin kolmannes on 15 dollarin hypereitä. Täysipainoisesti niitä en vielä pysty pelaamaan, koska sielä on jonkunverran kovempi taso verrattuna seiskoihin. Hypereiden pelaaminen ja niiden ymmärtäminen on mennyt paljon eteenpäin tämän alkuvuoden aikana. Silti löytyy vielä parannettavaa esim. pusku, kippi, maksupelissä. Täytyy pystyä profiloimaan pelaajia paremmin ja siirtää profilointi erityisesti maksurangeihin.

Opettelu jatkuu:
    - pelaamalla 6 pöytää kerrallaan 15 dollarin hypereitä, poimia mielenkiintoiset jaot ja analysoida ne heti tuoreeltaan.
    - Multitablaaminen alemmilla tasoilla, painottaen 7 dollarin tasoa. Tavoitteena pelata voitollisesti 14 pöytää samaan aikaan auki.

Liitetyt tiedostot:

6. Dayah

Dayah Administrator
    Ylläpidon jäsen Moderator

Saadut kiitokset:
    1 986

Tervetuloa blogittamaan! Hienoa että rohkaisit mielesi, moni on täällä saavuttanut suuria asioita kirjoittamalla ja osallistumalla ahkerasti opetteluun ja pohdintoihin. Laitan varmuudeksi alle pari meidän videota YouTubesta, jos ne ovat sattuneet menemään ohi.

Aarnimetsan julkinen yksityisvalmennus xxIxx:lle osa 1.
    5vUXyuoekbQ[/media]
    /url]

Aarnimetsan julkinen yksityisvalmennus xxIxx:lle osa 2.
    XO9bKJI840A[/media]
    /url]

Aarnimetsan Hyper-valmennus.
    sr_9PoBwHlU[/media]
    /url]

Onnea peleihisi ja muista keskittyä olennaiseen :P

#6 Dayah, 20.3.2014
    Moderaattorin muokkaama: 12.4.2016
  7. cockroach

cockroach Member

Saadut kiitokset:
    35

Joo pitää muistaa keskittyä olennaiseen. :D Viime kuukauden sittarit meni loppuenlopuksi hyvin, viimeisenä päivänä tuli kiire goldstarssin metsästämisen kanssa, eikä ollut oikein peli-intoa, niin tuli vedettyä muutamia 30 d hypereitä.

Katsaus siihen miten viime kuukaudelle asetetut tavoitteet onnistui:

-Saada C net adjusted käyrä nousuun 7 dollarin peleissä ja sen jälkeen alkaa koputtelemaan jo 15 $ hypereitä. Onnistui!
    -yli 1500 hyperiä n. 150 hyperiä jäin tavoitteesta. Epäonnistui!
    -Maximissaan 14 pöytää samanaikaisesti. Nyt menee hienosti jo 20 pöytää samanaikaisesti. Onnistui!
    -Päivittäin sessioanalyysejä hold em resourcen avulla. Alkuun jaksoin pitää tästä kiinni, mutta loppukuusta tuskin edes avasin hold em resourcia, vaikka kehitettävää pelissä toki vielä on. Epäonnistui!
    -Vältän kuoppaamasta mtt peleihin liikaa rahaa. Satunnaisia lipputurnauksia pelailen ja niiden kautta sitten turnauksiin. Yhden pokeri-illan pidin, missä kuoppasin noin 350$ isoihin turneihin. Kerta isot pelit jäi vaan yhteen iltaan, niin tämä tavoite Onnistui!
    -Kulta -jäsentaso starssilla. Viime metreillä onnistui!

Huhtikuun tavoitteet:
    - 2000kpl 7 d hyperiä
    - En pelaa muita pelimuotoja!
    - Vältän pelaamista 7 d suuremmilla panostasoilla.
    - kuukausi plussalle!
    - Opiskelua hold em resourcen avulla väh. 5 h.

Liitetyt tiedostot:

• aaas2.png
      aaas2.png
      Tiedostokoko:
      123,3 KB
      Luettu:
      807
  8. Aarnimetsa

Aarnimetsa Well-Known Member
    Ylläpidon jäsen Poker Coach

Saadut kiitokset:
    5 368

Hyvältähän tuo meininki jo näyttää :tup:

Muistat että kun Goldstarin arvo on noin 20$, niin montaa 30$ peliä ei kannata pelkästään sen saavuttamiseksi munia. Jos on mahdollista että lipsahtelee noista omista kassanhallinta-vinkeistä, niin Starsilla on melko helppoa asettaa maksimipanostaso, jonka muuttamiseen menee aina 24h, eli ei pysty töhöilemään isommissa peleissä hetken mielijohteesta.

• Kiitos Kiitos x 2
  9. cockroach

cockroach Member

Saadut kiitokset:
    35

Kiitos aarni vinkeistä. Huhtikuussa pelasin pelkästeen 3,5 ja 7 dollarin hypereitä. En sortunut pelaamaan isompia hypereitä.

Huhtikuun tavoitteet:
    - 2000kpl 7 d hyperiä Epäonnistui!
    - En pelaa muita pelimuotoja! Epäonnistui!
    - Vältän pelaamista 7 d suuremmilla panostasoilla. Onnistui hypereissä!
    - kuukausi plussalle! Epäonnistui!
    - Opiskelua hold em resourcen avulla väh. 5 h. Onnistui!

Käppyrät lähti swingaamaan heti alusta asti väärään suuntaan. Opiskeluintoa monttu nosti ja sain tehtyä muistiinpanoja ja mietittyä eritoten bubble -vaiheen pelaamista. Kuukausi yllätti siinä mielessä, että loppuen lopuksi aikaa pokerille ei jäänyt tarpeeksi ja silloin kun sattui olemaan aikaa pelata, niin teki mieli pelata mtt turnauksia enemmän kuin jatkaa hyperiprojektia. Uskoisin että tässä kuussa on enemmän aikaa pelata pokeria. Kesäkuussa sitten tuskin tulee paljoo pelattua. Toukokuulta odotan kyllä paljon, sen suurempia tavoitteita asettamatta. :crazy: :tup:

Liitetyt tiedostot:

10. Aarnimetsa

Saadut kiitokset:
    5 368

Tuo huhtikuun graafi näyttää niin kopiolta samalla ajanjaksolla olevasta saman panostason hyper-graafista xxIxx:n blogista. Todella raju tuo yksi syöksy, missä meni joku lähemmäs 20 peliä putkeen ilman rahoja, mutta EV vetää kuitenkin pelkkää breikkiä. En yhtään ihmettele että kaipaa hieman muita pelimuotoja kun tulee tuon verran lunta tupaan.

11. cockroach

cockroach Member

Saadut kiitokset:
    35

Sama tapahtuu joka palkkapäivä. Innostun mtt turnauksista (liian isoista) ja kuoppaan rahaa. Eilen pelasin lippukarsintoja 2 k turnaukseen, ei niitä montaa tarvinnut pelata, niin pelikassa (mikä ei ollut iso) oli mennyttä. Ajattelin kokoajan että vielä pelaan yhden, tosi koukuttavia karsintahypereitä, missä pitää olla kaksi kertaa paras kuudesta voittaakseen lipun. No lippu jäi saamatta.

Kesä tekee tuloaan ja rahaa alkaa palamaan reissuihin sun muihin. Parempi ehkä, etten tee suurta talletusta pokeritilille. 50d saa riittää, lähdetään sillä jatkamaan hyperiprojektia. Luonnollisesti taso pitää laskea 1,5d peleihin.

Muutenkin on hyvä siirtyä alimman "hintatason" peleihin. Tarkoitus on alkaa harjoittelemaan pelkällä näppäimistöllä pelaamista, jotta pystyn operoimaan nopeammin ja siten lisätä pöytämäärää. Viime yön virittelin pikanappeja näppäimistöön ja kaiken pitäisi olla kunnossa, nyt hakemaan tuntumaa muutoksiin.

Pelikassa 50 $, tästä se alkaa! :D

• Kiitos Kiitos x 1
  12. cockroach

cockroach Member

Saadut kiitokset:
    35

Uusi alku 50 d lähtökassalla ei aivan toteutunut. 1,5 d hypereitä aukesi aamupäivisin aivan liian vähän ja piti odotella liian kauan että sain tavoitepöytämääräni täyteen, joten tein uutta depoa. Alla viime blogipostauksen jälkeiset pelit starssilla.

Toukokuussa harjoittelin näppiksellä pelaamista ja pakko myöntää, että se oli ilmanmuuta nopeampi tapa pelata kuin pelkällä hiirellä. Aikaa tilanteisiin jäi enemmän, pelasin paremmin ja pystyin nostamaan pöytämäärää. Parhaimmillaan pelasin 20 pöytää samanaikaisesti.

Kesä alkoi tehdä tuloaan ja samaanaikaan tableninja jotenkin sekosi, niin jätin hypereiden pelaamisen pariksi kuukaudeksi. Aloin pelaamaan 180 man turboja. Koeajoin tableoptimizer ohjelman ja ensivaikutelma oli positiivinen.

Nyt kesällä olen mökkeillyt paljon. Mökilläkin olisi tehnyt mieli pelata pokkaa ja erään mökkireissun jälkeen kovassa pokerinikkiksessä osallistuin grand live karsintoihin ja lopulta onnistuin voittamaan itselleni lipun tallinnaan.

Toukokuun puolivälin jälkeen en ole kertaakaan pelannut väsyneenä. Yhteensä 132 € tullut netistä voittoa + grand live lippupaketti. Yhden merkkipaalun myös saavutin, pelasin nimittäin yhden päivän aikana 300 sittaria. Ehkä sitä pikkuhiljaa tajuaa keskittyä olennaiseen ja sen että liian isoilla panostasoilla kaivan vain kuoppaa itselleni. Tässä kuussa olisi tarkoitus säätää apuohjelmat kuntoon, päättää millä ohjelmilla jatkan hyperiprojektia. Mulla alkaa kesäloma syyskuussa ja sitten onkin aika katsoa kuinka korkealle oikeasti rahkeet riittävät pokerissa. Tulen keskittymään pääosin hyperiprojektiini. Tavoitteena vakiinnuttaa itseni yli 20€ tuntipalkalle.

Liitetyt tiedostot:

• Kiitos Kiitos x 1
  13. Aarnimetsa

Saadut kiitokset:
    5 368

Oon vähän sitä mieltä että ensiksi pelin taso reippaasti voitolliseksi kuntoon ja sitten vasta aletaan hakemaan äärirajoja pöytämäärien kanssa. Eli kun alkaa nostamaan sitä pöytämäärää, sinne jää aina kohtia joita pelaa pienemmän ajan ja suuremman määrän muistettavaa takia huonosti, mutta niitä ei välttämättä itse huomaa kun ei ehdi keskittymään niihin tilanteisiin ihan täysillä siinä hetkessä. Ainoastaan sitten jälkianalyyseissä näkee kun on vetänyt joitain kohtia munilleen ja miettii että mitä ihmettä mä oon ajatellut tälläisessä kädessä kun on painanut jotain kahta katua aggroillutta nittiä pakkaan.

• Kiitos Kiitos x 1
  14. cockroach

cockroach Member

Saadut kiitokset:
    35

Joo kyllä olet ihan oikeassa, parempi pysytellä mukavuusrajojen sisäpuolella. Pidän siis jatkossa pöytämäärän sillä tasolla, etten mokaile sen takia että pöytiä pyörii liian paljon. Pystyn enemmän keskittymään pelaajien profilointeihin ja että minulla riittää aika merkata mielenkiintoisimmat jaot jälkianalyysiä varten. On parempi keskittyä pienimmistä tasoista lähtien pelin laatuun ja sen kehittämiseen sen sijaan että kiinnittää liiaksi huomiota pöytämäärän nostoon.

• Kiitos Kiitos x 1
  15. Aarnimetsa

Saadut kiitokset:
    5 368

Tää nyt oli vanhaan viestiin vastaus, mutta kun huomasin niin ajattelin vastata.

Itse asiassa, mun mielestä Shootoutit on yksi sellainen pelimuoto jossa on lähestulkoon vaikeinta voittaa kunnolla. Shootout struktuurina on nimenomaan sellainen jossa todella tehokkaasti tiivistyvät parhaat pelaajat pöydistä sinne viimeiseen pöytään, joka on paljon kovempi siinä vaiheessa kun rahoja oikeasti ratkaistaan. Eli pelimuotona shootoutit ovat sellaisia joista valuet katoavat mielestäni paljon nopeammin kuin normaalista MTT:stä.

Vielä kun mietitään 36 hengen hypereitä joista vain voittaja saa jotain, noissa voi huono runi ilman rahoja helposti kestää 250 peliä.

• Kiitos Kiitos x 1
  16. cockroach

cockroach Member

Saadut kiitokset:
    35

Projekti: hypereissä tasoja ylöspäin

Mennään projektissa järkevällä kassanhallinnalla ja pöytämäärällä hypereissä tasoja ylöspäin. Pelaan 9 max hyper sit and go -turnauksia. Lähtökassa projetin alussa 400$.

Päivä 1
    Hyvä alku projektille.

Taso: 3,5$
    Pelejä: 159 kpl
    Aikaa kului: 3,5 h
    Tuotto: +87$
    Pelikassa: 487$

Periaatteessa vanha projekti, eli tarkoitus opetalla pelaamaan hypereitä paremmin ja katsoa mihin opiskelulla ja kovalla työnteolla rahkeet riittää. Se mikä on uutta, niin ensimmäistä kertaa elämässäni minulla on oikeasti aikaa pelata pokeria. Palkkatöistä on pitkä kuuden viikon loma. Viime päivinä olen laittanut apuohjelmien säätöjä kuntoon. Nyt tableninja ja optimizer wörkkii hienosti yhteen. Lisäksi olen hienosäätänyt pikanäppäimiä ja nyt ne tuntuu olevan hyvillä paikoilla. Katsoin myös pokerimanian youtube kanavalta bongaamani 6-max hyper sittari videon, siitä kirjasin muutaman muistiinpanon. Tänään runasin hyvin. Mukava aloittaa hyvällä tuloksella. Huomenna aamulla sitten jatkuu.

Liitetyt tiedostot:

• Kiitos Kiitos x 3
  17. Aarnimetsa

Saadut kiitokset:
    5 368
    Re: Cockroachin blogi: Hypereissä tasoja ylöspäin

Mikäs ajatus on käyttää Table Optimizeria ja Tableninjaa samaan aikaan? Luulin että noista molemmat ohjelmat on toisilleen korvaavia ohjelmia, että yhteiskäytöllä ei sais ainakaan paljoa lisää hyötyä aikaan?

Aina hyvä jos videoista löytyy uusia ajatuksia. Sitä varten niitä on siellä YT-kanavalla katsottavana ;)

18. cockroach

cockroach Member

Saadut kiitokset:
    35

Aikaisemmin käytin pelkkää tableninjaa ja olin tyytyväinen ohjelmaan. Pari kuukautta sitten jotenkin alkoi pöytien järjestys sekoilemaan ja jouduin sessioita keskeyttämään kun ohjelma ei enää nostanut toimintaa vaativia pöytiä pakan ylimmäiseksi. Aloin etsimään vaihtoehtoisia ohjelmia ja joku foorumilainen mainosti yhdistemää optimizer + sharkystrator. Optimizeriin tykästyin, mutta sharkya en saanut toimimaan. Muistaakseni sharky ei tunnistanut starssia. Kippasin muutenkin aika nopeeta sharkyn kun asennuksessa mcafee hälytti troijalaisesta. Voi olla ettei asennus mennyt niinkun piti vaan mcafee saattoi laittaa jotain karanteeniin.

Tykkään muutamasta optimizerin ominaisuudesta kuten "remove titlebar" ja "smart stacking mode postflop" (kun pelaan stackattyna niin postflop kädet siirtyvät automaattisesti sivuun). Tableninjalla hoidan vain pöytiin rekisteröitymisen. Yllättävän hyvin ohjelmat toimineet vaikka vaarana toki on/oli että ohjelmat alkaa toimimaan jotenkin ristiin.

• Kiitos Kiitos x 1
  19. cockroach

cockroach Member

Saadut kiitokset:
    35

Päivä 2
    Tänään napsu taas kunnolla. Paljon tuuria matkassa.

Pelejä: 157 kpl
    Aikaa kului: 3,5 h
    Tuotto: +105$
    Pelikassa: 592$ (Projektin alusta +192$)

Melkoinen päivä taas. Aika usein sain huonoissa merkit sisään, moni tilanne kääntyi kuitenkin edukseni. Kehno my c net adjusted käppyrä laittaa kyllä illanpäätteeksi pyörittelemään tilanteita uudestaan ja etsimään virheitä pelaamisestani.

Liitetyt tiedostot:

20. cockroach

cockroach Member

Saadut kiitokset:
    35

Päivä 3
    Tuskainen pelipäivä.

Pelejä: 113 kpl
    Aikaa kului: 3 h
    Tuotto: -20$
    Pelikassa: 572$ (Projektin alusta +172$)

Kaksijakoiset fiilikset oli tänään pelatessani, sillä tajusin että minulla on vielä paljon kehitettävää hypereiden perusasioissa. Jossain asioissa huomasin menneeni väärään suuntaan. Käytin paljon aikaa tänään opiskeluun ja siihen että ymmärrän missä mättää. Parannettavaa löytyy ainakin:

-kuplan pelaamisessa (otan pienimmän stackin puskun kiinni liian löysästi olessani isolla blindillä. esim. jos etupellosta kaveri puskee 4 bb syvänä kaikki merkit niin koppaan 9 bb syvänä 80% ajasta. Tämän maksurangen pyrin ainakin puolittamaan. Ongelma on toistunut jokaisessa sessiossa)

-keskisuurten parien pelaamisessa ensimmäisillä panostasoilla (liian usein olen suoraan kipannut keskisuuret parit, mutta avaajia vastaan (erityisesti aktiivisten pelaajien) tulen tästä eteenpäin päätymään useammin all iniin.)

-minittelen (2x avaan) liian vähän (tulen lisäämään minittelyä. esim. icm:n mukaisissa puskutilanteissa tulen miettimään olisiko tilanteissa parempi minittää ja vastarinnan tulessa mahdollisesti kipata sen sijaan kun puskisin suoraan)

-puskurangeissa (huomaamattani olen suurentanut puskurangejani monessa tilanteissa liian suuriksi. -> opiskelua holdemresourcen avulla.)

Pelit jatkuu huomenna. :tup:

Liitetyt tiedostot:

• Kiitos Kiitos x 1
  21. cockroach

cockroach Member

Saadut kiitokset:
    35

Päivä 4
    Kohti parempaa

Pelejä: 99 kpl
    Tuotto: -60$
    Pelikassa: 512$ (Projektin alusta +112$)

Tänään pelasin eritavalla ja pelaaminen tuntui varmemmalta. Aamupäivän sessioissa tuli pari kirvelevää huolimattomuus ja näppivirhettä. Uskoisin että pelitavanmuutokset alkavat tuomaan tulosta. Lähipäivät sen näyttää. Pitää vaan antaa aikaa päätöksille ettei huolimattomuusmokia pääse syntymään.

Liitetyt tiedostot:

22. cockroach

cockroach Member

Saadut kiitokset:
    35

Päivä 5
    Tynkä päivä

Pelejä: 100 kpl
    Aikaa kului: 2,5 h
    Tuotto: -16$
    Pelikassa: 496$ (Projektin alusta +96$)

Tämän päivät pelit sain pelattua. Viikonlopun pidän taukoa peleistä ja jatkan maanantaina.

Liitetyt tiedostot:

23. cockroach

cockroach Member

Saadut kiitokset:
    35

Päivä 6
    Ensimmäinen 100 sittarin sessio.

Taso: 1,5$ ja 3,5$
    Pelejä: 174 kpl
    Aikaa kului: n. 4 h
    Tuotto: +24$
    Pelikassa: 520$ (Projektin alusta +120$)

Viimepäivinä on ollut epäonnea tietokoneen kanssa ja jouduin formatoimaan ja asentamaan kaikki uudestaan. Jouduin taistelemaan pokerisoftien säätöjen kanssa että sain kohdalleen. Iltapäivänä rikoin sitten ennätykseni sillä pelasin 100 sittarin session.

Liitetyt tiedostot:

24. cockroach

cockroach Member

Saadut kiitokset:
    35

Päivä 7
    Pöytämäärissä tultu alaspäin.

Taso: 1,5$ ja 3,5$
    Pelejä: 95 kpl
    Tuotto: +39$
    Pelikassa: 559$ (Projektin alusta +159$)

Oon pelannut projektissa suurimman osan ajasta 14 pöytää kerrallaan. Tänään ensimmäisessä sessiossa laskin määrän 11 pöytään. Tulosta ei syntynyt ja vaikutti ettei pelaaminen vaikuttanut yhtään helpommalta. Tajusin ettei ongelma taidakkaan olla pöytämäärässä (ainakaan pelkästeen), vaan siinä että olen pelannut pöydät stackattuna. Päivän loput pelit pelasin tilenä (=sillain että pöydät viereikkäin, että pystyin seuraamaan jokaista pöytää samanaikaisesti) 6-8 pöytää kerrallaan. Pystyin keskittymään paremmin kuplavaiheenpelaamiseen ja siitä eteenpäin.

Liitetyt tiedostot:

25. cockroach

cockroach Member

Saadut kiitokset:
    35

Päivä 8

Pelejä: 73 kpl
    Aikaa kului: 2,5 h
    Tuotto: +19$
    Pelikassa: 578$ (Projektin alusta +178$)

Liitetyt tiedostot:

Lataa...